anonimm1907 Bende 28 haftalığım normalde regl dönemlerim de aşırı kötü geçerdi acillik olurdum aynı durumu bende yaşıyorum özellikle ayakta kaldıysam fazla vs sanki regl olacakmışım gibi tuhaf bir ağrı hissediyorum önemli olan o ağrının uzun sürmemesi oluyor mesela akşamına geçiyor yada yarına veya dinlenince devam eden günler süren ağrı ise doktora danışmak gerekir ama içinizi ferah tutun doktorum bana kanama olmadığı sürece stres yapma demişti hep öyle düşünüyorum🙏🏻💕🌸