Damlaserkan 2li test riskli çıkmadı, 15 haftalikken devlette bagirsakta parlama var diyip kesin bisi söyleyemeyiz böyle böyle testler var dediler . Bugün 16. Haftada özele gittim aynı parlaklık devam ediyor bu doktor da böyle böyle testler var ben kesin bisi söyleyemem, dedi. Burada birçok kişi de ayni durumu yaşamış, geçici bisi endişe edecek bir durum değil takmayın demişler ama benim gittiğim hiçbir doktor bunu söylemiyor. Risk almak istemiyorlar bence, dediklerinin tersi çıkarsa hastalarla davalık oluyorlar vs vs diye düşünüyorum. Ben de ne yapacağımı bilemedim yaptırdım bugün. Yoksa kalan 5 ay zulüm olacak bana sürekli kafamı kurcalayacak ne uyku kalacak ne düzen. Zaten cinsiyeti de 3 dür göstermiyor . Onu da kesinlestirmis olucaz. İnşallah sonuçlarımız temiz çıkar derin bir nefes alırız