sipsibel Kızlar hepinize merhaba 36. haftadayım doktorum bebeğin karın çevresi geri olduğu için hemen sezeryan ile doğuma almak istiyor bebeğe bi şey olabilir diyor . Var mı böyle bi şey başına gelen ?
Mothertea sipsibel yani bebeğiniz kilo almıyor sanırım görümcemin de böyleydi bebek artık annesinden beslenemiyordu böyle bebeklerin doğması daha iyi çünkü artık senden beslenmiyor demişti doğurdu şimdi güzel kilo alıyor doktorunuzu dinleyin muhakkak🌸
Tubayo sipsibel canım ben aynı nedenle 36. Haftada sezeryana alındım. Ciğer geliştirici iğneler yapılmıştı ve 2650 kilo doğdu. Riske atma bebişi doktorunu dinle lütfen
asyasemin sipsibel bebek gelişimi en güzel karın çevresinden belli olurmuş. Dr bana da öyle söylemişti. Ama haftan çok geri değil korkma hayırlısı olsun şuan sağlıklı olsun da
Egeminannesi Mothertea bnnde ilk oğlum öyleydi 2300 den yukarı çıkmadı doğduğunda 2bucukfu kilosu sonradan aldı smdi 18 aylık sağlıklı gayet
sipsibel Mothertea kilo almış ama az diyor mesela bir haftada 150 gram almış ama diyor ki karın çevresi almamış sıkıntı olabilir zamanla
sipsibel Egeminannesi anladım benim şu an öyle bi şey olmadığı için direkt sezeryan dedi doktor ama başka doktor da kontrolde ol biraz bekleyelim dedi bilmiyorum
Dtk0607 Bende gelişim geriliği ve yüksek tansiyon sebebiyle erken doğum yaptım. 35. Haftada kalp atışları düştü Nstde doktorlar acil sezeryana aldılar. 26 gün küvezde kaldı. Şimdi evdeyiz 2,5 aylık çok şükür sağlığı yerinde. Doktorları dinleyin bence.