Damlaserkan buda benimki mesela 10+1 de cekilen görüntü şuan 10+6 yım 6 haftafan beri burda cogu herkez erkek dedi istisna ⅔ kişi kız dedi belki 300 kişi erkek 🥰 bende bilmiyorum kendime tahmin yürütemiyorum surat kısmına bakıyorum sanki kız güzelliği var gibi ama nub cıkıntı var 🥰 fetal dna öğreniği vermiştim pazartesi salı net cinsiyetimiz belli olacak 🥰
