ilaydayaradan11 Kızlar bu hastanede doğum yapan var mı acaba memnun kaldınız mı doktorunuz kimdi ücret neydi
Kahverengi ilaydayaradan11 2 yıl önce yaptım doktorumdan çok memnundum şuan medstara geçmiş fatih gündoğdu şimdide ona gidiyorum hastane olarak iyi bi sıkıntı yaşamadım hemşirelerde ilgiliydi acil sezeryan oldum şuanki fiyatlardan hiç haberim yok 😊
Tugceleventsoy ilaydayaradan11 4 sene önce orda doğum yaptım koray beyde çok ilgili bir hastane çok memnun kaldım ve diğer özellere göre uygun hem tahlilleri hemde doğum ücretleri şimdi 30 haftalık hamileyim gene orda doğum yapıcam mehmet taner beye gidiyorum çok ilgili bilgili ve sakin bir doktor bütğn sorularına sen sormadan cevaplayan bir insan hastanedede ünlü bir doktor zaten
BusraBercin ilaydayaradan11 bu haftadan itibaren (34. Haftadayım) muayenelerime oraya esra hocaya gitmeye başladım.güzel ilgileniyor bence. Doğum ücreti sezeryan -normal farketmeksizin 11bin tl oldugunu söylediler.önceden anlasma yapılamıyor.doğum yaptıgınızdaki ücret neyse o dediler. Doğumda 1 gece kalmak bu fiyata dahil.aksi bir durum gercekleşirse her gece için +2bin tl ücret eklenir dediler
Melos_0709 Kahverengi bende vitalede başladım düşük riskim vardı kanamam başladı sıkıntılı zamanlar geçirdik Fatih beyi duyup medstar a geçtim ve cook memnunum şimdilik 23. Haftadayız
Kahverengi ilaydayaradan11 36 haftalıktım sancım ve açılmam vardı bebek dönmemişti o yüzden acil sezeryana alındım
Kahverengi Melos_0709 benimde ilk hamileliğimde düşük riskim vardı hastanede yattığım zamanlar bile olmuştu ondan önce başka doktorada gitmiştim onlar çok ilgilenmemişti sağolsun çok yardımcı oldu şuan onun sayesinde bebeğim 2 yaşında doğru tedavi uygulamasa düşük yapa bilirdim
Fbger25__ Gecen sene bnde vitalede fatih beyde dogum yapmistim bebegimi kaybettim 5bin yada 6 bin olmaliydi fiyat fatih beyle tesadüfen karşılaşmıştık simdi tekrar hamileyim ve medstar fatih beye gidiyorum doktordan aşırı memnunuz iyiki tanimisiz