Rabiakndk su gelince enfeksiyon riski var. En azından duşunuzu alıp temiz kıyafet giyip gidin derim. Sancı olarak da ilk hamilelikte gec ilerliyor zaten acıklık. Cekebildiğiniz kadar evde durun. Hastane 3 cm den önce yatış vermıyor.
2.hamilelik benim ki ne olacagı bellı değil ilki kolay olmustu ama bunda da evde cekerim sonra giderim diye düşünüyorum bakalım kısmet, 🤭