Aysenur27 20. Haftada ☺️☺️☺️ Sabırsızlıkla bekliyordum bağırsak hareketlerini hep onun hareketi zannediyordum 15-16. Haftadan beri, herkes diyordu ki 19-20. Haftadan önce hissedemezsin bağırsaktır o diyodu ben de içimden he he deyip geçiyodum 🤣 haklılarmış. 20. Haftada bigün evde otururken öyyyyle bir tekme yedim ki baya farklı yani direk anlıyosunuz onun bebek hareketi olduğunu ❤️ Dünyanın en tatlı hissi ❤️