Doğum yapacağım hastanede yenidoğan yoğun bakımı yok ama küvöz var normal 36+2 yim doğurmak üzereyim ve küvöze girerse günlük ücreti olduğu söylendi bu yasal mı kızlar böyle bi durum gelirse başıma ne yapmalıyım bebeği üni hastanesinemi sevk ettirsem ambulansla hem orası tam teşekküllü yenidoğanda bilemedim yinede küvözde taşıma ücreti alırlarmı 3 binle 5 bin arası değişiyo dediler 🤯