Ssrr benn okadar çok acı yerdim ki normalde seviyorum 15 ,20 den fazla acı biber yerdim hamilelikte de bu boyle surdu birde ağzım yaniyor falan ben hissetmiyorum eşimin dahi yiyemem dedigi acı biberleri yedim yani en sonunda midem rahatsızlandı hastanelik oldum doktor kesinlikle yasak etti birde kullandığım ilaçlardan dolayı yasak yiyemiyorum canım istiyor ama yiyemiyorum