Ebalp Arkadaşlar ben cumartesi pazar hastanede yattım erken dogum riskim vardi leke geldigi icin gitmistim ben sanci hissetmiyordum ama nstde sancılarım cıkıyordu düzenli son 2 tanede cekilince sancı cıkmadigi icin evime gonderdiler suyun gelirse veya kan gelirse sancin olursa gel dediler ama bugun sol kasigimda 2 3 saattir bi agri girip gidiyo kotu bisey midir bu dogum sancisi olabilirmi ilk gebeligim oldgu icinde bilmiyorum korkuyorum basina gelen varmi daha 31 haftaligiz
mineeeee Ebalp Siz yine sabah doktora gidin bir gozukun bence iciniz rahatlasin.Sicak tutun kendinizi.Usutmuste olabilirsiniz