ymym kızlar merhaba ishal kusma şiddetli karın ağrısıyla acile geldim ve rahatlaman ve sıvı kaybı için serum yazdı ilaç yazamam zaten dedi serum normalmi biraz endişelendim ilk gebeliğim 10+1 haftalık gebeyim
1oguzannesi ymym normal olmasa verilmez cnm ayrıca boş serumun zaten hiçbir zararı olmaz asıl sıvı kaybı daha tehlikelidir. Geçmiş olsun.
sevaldqn1 ymym soktor yazmis sonucta gayet normal.normal olmasa ilac gibi onu da yazamam doyebilirdi iciniz rahat olsun gecmis olsun 🌺