Eşimin maaşı benimkinden erken yatıyor. Bütün hesap kitabımızı yapıyoruz, ödemeleri fatura kart ödemelerini vs yapıyor. (Ben kredi kartı kullanmıyorum). Parası bittiğinde ben ona havale ediyorum. Ben genelde kenara para atmaya çalışıyorum. Bunu kendisi de bilir. Harcamama da karışmaz. Gereksiz para harcamayacağımı bilir.