Drkmls Ben 35 haftalıkken gittiğimde kanala girmemiş anca 37 gibi girer demişti. Şuan 36 haftalığım.Kanala girerken ekstra birşey hisseden varmı ? Bu aralar kasılmalarım çok oluyor nasıl anlayacağım kanala girip girmediğini bilen var mı?
Deletedmom434 Drkmls kasılmalar rahimin doğuma kendisini hazırlaması demek benim bebeğim kanaldayken çatı ağrısı bile hissetmiyordum ama tabi kişiden kişiye değişir ultrasonda görülebilir
Rumeysa030517 Drkmls kuzum ben de 38.3 haftalığım daha kanala inmemiş doktorum doğmaya niyeti yok diyor 🤗🤗