Eymenmomm Merhaba kizlar 12 haftalık hamileyim 2 oldu doktorum kıza benzetiyor yanılma payı olurmu ?oğlumu bu haftalarda net bir şekilde ogrenmistim
Elif380 Eymenmomm bende de 12 haftadan beri erkeğe benzetiyor baklam 14 de gittim yine de net söylemedi erkeğe benziyor diyor 4. Ayda net söylerim ancak diyor
Dnmzzeda Ebrugrgn Bende 16 da kız diye öğrendim ve gösterdi 3 çizgiai var ve boş orası, 1 hafta sonra detaylı var değişmez diye düşünüyorum, çevremde karnın yayık gelmiyor belin çok ağrıyor kız da kasık diyorlar hurafeye inanmasam da bi düşündürmedi değil ☺️