Mavi_boncuk kızlar kızım 4 aylık 4 gün önce sacını 3 e kestik hem sünnet hemde dökülüyor seyrek diye fakat önleri cok acık sizce uzar mı yoksa sıfıra mı keselim? Kesmişken sıfır olsun dedim tekrardan ama bu sefer de kovak var nasıl olur 🤔
guzelanne01_ Mavi_boncuk benim eşim kesti canım 0 yaptı makineyle 40 da yaptı hem sünnet hemde çok sıcaktı havalar çokta rahatladı maşallah Konakta oldu daha rahat temizlendi konağı zeytinyağı sürüp konak tarağı ile tarayıp Mustelanın konak şampuanı ile yıkadım halada devam ediyorum 3 aylık olmamıza 6 gün kaldı☺️ Çıkmaya başladı uzuyor maşallah daha seyrek ama böyle şuan sizin kızınız gibi
Mavi_boncuk guzelanne01_ maşallah Allah bağışlasın yavrunuzu😊 bende konağı da keseriz canı acır diye korkuyorum 😕yoksa sıfır tabiki daha iyi 3 ayada cıkıyor diyorlar zaten
guzelanne01_ Mavi_boncuk ben aşırı korktum ama eşim tecrübeli 8 erkek kardeşler🫣en büyükleri alışmış yiğenler filanda maşallah incitmeden sesi bile çıkmadı oğlumun kesti konak içinde daha iyi oldu daha rahat temizlendi bence kestir güclü gelsin Seyrek seyrekti bizimde