alyavetuna 6 ekimde adet oldu 24 kasımda yani 19.gunde yumurtlamam oldu 28.gunde edet oluyordum ama şuan 31.gun oldu 4-5 gün önce adet olmam lazımdı hala olmadım klomen gecikme yaptırımı. 28.gun kan vetdim 5.40 cikti 2 gun sonra yine baktirin dediler ertesi gun baktirdim 4 e düşmüş hamilelik yok dediler. Döllenme olmuş ama tutunamamis mi demek oluyor bu 😣
hfsatk Bence klomen geciktirme yapmaz bende kullndm bu ay senn gibi adet olmadm test yaptm negatif ama haala olmuyorm tekrar yaptm silik çıktı zaten hafif belirtilerm vardı . arkdaşımda klomen kullandı ondada hiç geckme olmamş oda 2. çocugunu klomenden snra yaptı . Adet geckmen belki de stres yapmışındır ondan olblr Rabbm hayırlısını versin