Kızlar şuan adetimin 3 günü dün doktor randevum vardı ve iğneleri kullanmaya başladım benim gibi olanlar kaç gün sonra yumurtalarınız toplandı ve transferiniz oldu haftaya çarşamba randevum var doktor çarşama gününden sonra hepsi 5-6 gün içinde biter dedi