Zhlck merhaba . Bizde 30+5 günlüğüz dediğiniz şeylerin aynısı bende de var . Doktora söyledim. Bizim bebiş makat gelişliymiş ters duruyor. Ters duran bebek kasık agrısı ve bu sekılde batma yaparmış öyle dedi bana doktorum. Belki sizinde öyle olabilir gittiginizde yine sorun sizde .