Muayeneye gttm pazartesi günü hcg 739 çıktı vajinal ultrasonda da kese görünmedi.hcg de olması gerekenden düşük degerde dedi doktor ve beni dis gebelik suphesiyle ultrason birimine yolladı.Orda da ultrasonla baktilar ama dış gebelige dair bişey çıkmadı.Doktorum çarşamba tekrar gel vajinal ultrason yapalım yine dedi ne yapacağımı bilmiyorum .tekrar vajinal ultrason istemiyorum açıkçası.Şuan hamile miyim degil miyim anlamadim.baska bir doktora daha mi gtsem boyle bir şey yaşayan oldu mu yardım eder misiniz?