Kızlar 30 haftalık hamileyim. Kendimde 2-3 gündür farkettiğim kalp çarpıntısı olmaya başladı. Ara ara geliyor. Gebeliğimin başından beri aynı ilaçları kullanıyorum hiç böyle bir şey olmamıştı. o yüzden ilaçlardan olacağını düşünmüyorum. Bu durumu yaşayan var mi bu haftalarda ?