Xesra-16 36+4 üm bu gün kontrole gittim hersey yolunda bebek doğum kanalında baya kafası asagı inmiş normal doğum gözüküyor dedi kafası bir hafta önden gidiyor dedi ama bi sıkıntı çıkmaz bundan dedi sizce bu normal mi kafasının bir hafta önden gitmesi
Nsm57 Xesra-16 benimde 2 hafta önden gidiyor 4 hafta olmadıkça normal doğuma engel değil dedi doktor yoksa sezeryan olma ihtimali varmış 2 haftaya kadar sorun yok dediler
Demet30 Xesra-16 bende bugun kontrole gittim benımkı 3 hafta onden gidiyor doktorum banada bir sorun olmaz dedi ama ben biraz korktum açıkcası 29+2 deyim şuan 33+6haftaya uyumlu çıktı