mrb kızlar yarın 9 da randevm var şeker yüklemesi yapilacak 😭 ama çok korkuyorum birde burda öyle şeyler okudum ki hepten korkmaya basladim sizce nasil yan etkileri varmi Ve 12den sonra bisey yemiyicem dimi eee su içebilir miyim yarin sabah veya 12den sonra. cunki doktorum ac karnina geliceksin dedi ama unuttum suyu soraym