Merhaba güzel anneler, şuan takıplı oldugum cokca memnun oldugum sevdigim kadın dogum doktorum var fakat mesafe uzak kalıyor… bi ihtimal son haftalarımda muhtemelen doktorumu degıstıreceğim.. beylikdüzünde dogum yapan ve doktorundan cok memnun olan annelerim bana doktor önerisinde bulunmanızı rica ederim 🌸