Meli-sa Kızlar bıgün adet olmam gerek ama hala olmadım adet ağrısıda yok kasıklarıma ağrı giriyor arada beş on saniye kadar sonra geri geçiyor akıntım da bugün fazla hamile olabilirmiyşm yoksa adet mi olacağım
KuzeyinAnnesi10 Meli-sa bunu bilmemiz için test yada kan vermen lazım test al yap çıkar varsa zaten regli günün.
babymomy_ Meli-sa benımde sizin gibiydi belirtilerim test yaptım pozitif çıktı 😇 ama erken gebelik testinde çıkmıştı. Erken gebelik testiniz varsa şimdi yapın bence yoksa 2 gün sonra kaset test yapın derim