KuzeyinAnnesi10 Yenianne251 bebeğe olmaz da sana olur tabi hem bebeğin baskısı hem tutman kötü canım tutma idrarını sonra çekersin
Minikperi Yenianne251 ya ahahahaha kadın sizinle dalga geçmiş onu da anlamamışsınız. Çişinizi tutmak bebeğe nasıl zarar verebilir nasıl bana bir mantığını anlatır mısınız 😂
KuzeyinAnnesi10 Yenianne251 ağrın olur enfeksiyon riksin olur idrar kaçırma yaşarsın ılerde sonra ben çıkıyorum 2 dakika geçmiyor yine geliyir tutmuyorum geri giriyorum annelik zor malesef
Basakhilal birmelekannesi34 birmelekannesi34 ahahah saat başı ne ben wcden cıkmadan tekrar geliyor ahshsh 24😂
Defnes-Mom KuzeyinAnnesi10 elimi yıkarken tekrar geliyor arkadaş :) aynı durumdayız. Tutabilenlere helal olsun diyorum
LavinsMom Yenianne251 tutma canim idrar enfeksiyonu ola bilir. Ya ben tutunca hemen sistit oluyorum. Sonra hep sanki idrarim varmis gibi bi hiss oluyor. Zaten bu aralar ikide bir tuvalete kaciyorum bide saklarsam dusunemiyorum.