Elaclkk Şeker yüklemesi hakkında ne düşüyorsunuz kızlar yaptıran var mı bilgilerinizi fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim ❤️
babymomy_ Elaclkk ben yaptırdım doktorum yapacağız demişti. Çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. Sadece yapılırken tansiyonum düştü açıkçası o sıvıyı içerken ve içtikten sonra zorlandım. Ama bebeğimin sağlığı için değer 😇 eğer doktorunuz yapalım diyorsa tereddüt etmeyin derim
yusufalpmom Elaclkk ben yaptırmadım canım yaptıranlarda çevremde su sekılde yorum yaptı doğumda. Sonra şeker hastalığı çıktı ortaya dedıler
gamzosgamzos Elaclkk ben iki kızımdada yaptırdım yaptirmasaydim ilk gebeligimde şekerim olduğunu bilemiyecektim diyete rağmen şekerim düşmedi günde 4 kere insülin kullanmak zorunda kaldım çok şükür ne kızlarım ne ben hiç bir zararını görmedim aksine yaotirmasaydim bilemiyecektim ve bebeğim şekerden zarar gorecekti
Elaclkk babymomy_ doktoruma güveniyorum fakat tahmin edersiniz ki etrafımızda olan insanlar kafa karıştırıyor 🙁 teşekkür ederim cevabın için 🥰
babymomy_ Elaclkk bana da çok dediler sakın yaptırma diye . Canan Karatay öyle diyormuş 🙄 Valla bende doktorum ne derse onu yapacağım dedim ve yaptırdım boşverin herkesin her şey hakkında bir fikri var
Gzm_Krks Bende yaptırmam diye düşünüyordum ama doktorum istedi. Dün yaptırdım, bugün değerim normal geldi ☺️ sprite gibi bir suydu sadece içtikten yarım saat sonra tansiyonum düşmüş gibi hissettim birden uyku bastı 😅 ama bişeyler yedikten sonra geçti hemen