Leydi9 ilk doğumum spinaldi şimdi 2. Doğumum var o da spinal.olucak benimde 2 haftam kaldı. Bildiğim kadarıyla epidural de belde iğneyi yapıp ince bı adını bilemedim şuan iğne gibi bişey kalıyor ve ağrı kesiciyo falan ordan yapiyorlar diye biliyorum. Onun dışında çokta bir fark yok