MeAy Kızlar selam bu gun kontorlum vardı kalp atışını duymaya gitmiştik, fakat kalp atışını duyamadik 7+1 olmasi gerekirken kese boyutundan 6+3 dedi doktor bebek zaten göremedik var mi aranızda böyle bisey yasayan var mi gelismiyor olabilir dedi doktor
1kedi1bebe MeAy durumunuz ne oldu? Aynı durumla karşı karşıyayım cuma günü düşük tehtidiyle gittik 5+3 görünüyordu bugün tekrar gittik hla aynı kalp atışı da alamadık sat a göre 7+0 bugün :(
MeAy İlk gittigimizde 5.5 ti kese gördük simdi kalp atışını dinleyecektik onun icin gitti dinleyemedik bebek göremedik var mi boyle bisey yasayan
MeAy Merhaba öncelikle gecmis olsun üzülmeyin hepsi rabbimden, ben buraya yazdıktan bikac gun sonra kanama yaşadım ve kurtaj oldum, umarim sizin icin hersey yolunda gider sevgiler 🥰