glbhr1 aynısını yaşadım kuzu gözüm kıp kırmızı oldu böyle saniyede hemde oturuyordum eşim geldi dışarı çıkarken bi baktım gözüm kanıyor nasıl korktum eşim daha yarım saat olmamıştı geleli geldiğinde yoktu. Doktora gittik normal hamilelikte dedi kendiliğinden geçti 1 hafta içinde biraz çoğaldı başta daha azdı sonra dağıldı gitti ama sürekli burnum kanıyor hala malesef doktor gebelikten dedi insan ister istemez tedirgin oluyor. Geçmiş olsun canım inşallah benimki gibi hemen geçer