Egecinarinannesi 36 haftalık gebeyim kızlar. Diğer haftalarda, haftalik bir defa karin sertlesmesi yaşardım simdi de 3 gündür aralıksız sertleşme ve arada ağrı oluşuyor acaba bunlar yalancı sanci mi yoksa doğumun belirtileri mi cozemedim bu durumu yasayaniz var mı?
Seloguz 37 haftalık hamileyim. Aynı dediğiniz gibi karnımda sertleşme oluyor sanki bebek toplanıyor. Bazen kramp girer gibi oluyor ama kısa sürede geçiyor.