Kızlar gebelik şekerim yok 36+2 günlüğüz dün doktorum bebek 2 hafta önde gidiyor dedi. Nst ye girdim bebeğin hareketleri de ilkin çok yavaştı sanırım ikinci kez nst istedi sonra gidebilirsin bi sıkıntı yok dedi ama sanki bebeğim bi kaç gündür kendimi fazla yorduğumdan mı niyeyse hareketleri azalmış durumda. Bidahaki kontrolüm 2 hafta sonra korkuyorum biraz. Bu durumu yaşayan var mı doğumunuz ne zaman oldu ben sanki bidahaki kontrolümde doğuracakmışım gibi hissediyorum