Arkadaşlar merhaba bu ay aşılama olmuştum belki eski açtığım konulardan görmüşsünüzdür 🙈 aşılamanın 13. Günü beta 9.57 çıktı doktor
kimyasal olabilir dedi 15. Günü tekrar kan istedi 4.86 ya düştü bugün iğnenin 18. Günü hala kanamam başlamadı bu normal mi bu durumu yaşayan var mı acaba aranızda