Kızlar 5günlük dondurulmuş 2adet embriyo transferi oldum. 5.gün beta 126; 7.gün beta 340 ve 9.gün 1019.
Bu değerlerle çoğul gebelik diye düşünmüştüm ama bugün ani artışların dış genelikten olma ihtimali olabildiğini de okudum. Sizce durum nedir yardım plsss ?