peri_07 bana 40. Haftanın ortasına yani 21 ekime yazdı ama haftalık kontrollere gittikçe gelişimine göre öne çekeceğini söyledi doktorum. Tabi daha önce gelmek isterse alırız hemen dedi. Büyük ihtimal ya 1 ya da 2 hafta öne çekecek. Siz öne çekecekmişim gibi düşünün, bebeğin gelişimi önde ve çok sağlıklı dedi.