Sunaya yanlış yönlendirmeyim. Betanıza bir baktırın bence büyük ihtimal akıntı yumurtlamadan olmuştur ve adet olacaksınızdır 20 gün olduğunu söylüyorsunuz gebelik için de erken olabilir. 400 küsür beta ile kese var mıydı ki neden kürtaj oldunuz ? Haplarla düşük yapılıyor sanırım bu değerlerle.