Sinemgndg Selam Arkadaşlar 15 haftalık gebeliğim mevcut İlk gebeliğim olduğu için tecrübesizim 3 günden beridir iki kasığımda da ara ara ağrı oluyor sonra geçiyor başına gelen var mı bu aylarda normal mı acaba? Doktor randevume 2 hafta var daha.
Elo__35 Sinemgndg ilk hamile olduğumu o derin kasık ağrısından hissettim ve test aldım normal vücudun da değişime hazırlanıyor rahmin büyüyor bebek oluşuyor mümkün olduğunca dinlen ağır şeyler kaldırma aniden eğilme gibi şeyler söylemişti doktorum