Benim bugün sürekli sağ uda sol tarafıma bi agri saplanıyor bıçak gibi gelip gidiyor çok sık olmuyor saat saat ara ile bazen olmuyor ama bugün daha sık yaşıyorum sizler de yaşadınız mı yasıyormusunuz normal mi 10+ 4 günlüğüz doktorumu aramıştım bu konu için bi kaç hafta önce normal demişti ama bilmiyorum 🥹 yaşayan bilgi verebilir mi ♥️