Cansukapan Kızlar ayağım kaydı ve popomun üstüne düştük ama çok sert düşmedim oturuyor gibi düştüm bir yerim falan ağrımıyor 8 haftalık hamileyim birşey olur mu
Oznurckr Cansukapan bebeğim kim ne bilsin yani olmaz Allahın izniyle de bizim olmaz diyişimiz seni tatmin edicekmi, aile hekimliğine gidip kalp atısına bastırabilirsin kapanmadan, yarın da hafta sonu
1melek-annesi Cansukapan benimde o haftalarda öyle bir düşmem oldu hiç bişey de olmadı bebeğe düşük riskim olmasina rağmen uzandım bı kaç saat sadece
Dduruu Cansukapan dün ben de düştüm canım 25 haftalık hamileyim yanlamasına kaydım ser düştüm doktora gidiyordum zaten doktor sancı ve kanaman olursa 24 saat dikkat et dedi kendine olursa gel dedi
ug_fa-3diplomalianne Cansukapan canım benim ben de düştüm ama bana bebeğime bişey olmadı diye bu sana ve bebeğine de bişey olmayacağı anlamına gelmez ki bize sorana kadar doktora gitsen daha iyi olmaz mı mesela hani bu bizim bileceğimiz karar vereceğimiz bişey değil ki
babymomy_ Cansukapan yani bunu biz nerden bilebiliriz? Belki başka biri düştü ona bir şey olmadı ama bu size ve bebeğinize bir şey olmayacağı anlamına gelmiyor. Tabiki acile gitmelisiniz
Daisy0000 Cansukapan 18.haftada popomun üzerine aşırı sert düştüm.Popom mosmor oldu o derece sert… Çok şükür problem olmadı. Kanama vs yaşamamıştım.Siz doktora görünün ,buradan sormakla sonuca ulaşamazsınız