Zeynepayse Arkadaşlar doğumuma az kaldı normal doğum bekliyorum 5 gün sonra da çatı muayenem var sizce son haftalarda özel bölgeye ağda tehlikeli mi ? Siz nasıl temizlediniz en son gittiğimde doktoruma sormayı unuttum ondan sormak istedim
64Demet64 Ben dün agdaya gittim haftaya persembe sezeryan dogumum olacak ins. Ama bu zamana kadar bi sorun olmadi her ay gittim