Tutka Doktorum yüzde yetmiş kız dedi ayrıntılı ultrasonda yüzde yetmiş erkek dendi hangisi daha garanti acaba çöm şaşkınım.. kız beklerken erkek dedi…varmi yaşayan acaba…
ug_fa-3diplomalianne Tutka Genelde detaylıda söylenen doğru çıkıyo canım bakılan cihaz daha iyi olduğu için haftası artık büyüdüğü ve cinsiyeti netleştiği için uzun uzun da bakıldığı için yanılma payı yok denecek kadar az canım
AslanKadini Tutka bana erkek dedi ama detayliyi bekliyorum yine de yenidoganlari ortak renk alicam doğduktan sonra ona göre alirim ileri ayları.. Yani sağlıklı oldun da bilmesem de olur cinsiyetini
Mylittlemermaid Haftada doktorum kesin kız dedi, dün devlette 16.+3 te doktor çıkıntı gördüm sanki kız gibi değil bir iki hafta sonra emin oluruz şu an %60 erkek diyorum dedi ve beklemedeyiz 🙄