2609nrgl Kızlar selam 30 haftalık hamileyim corasprin ve oksapar iğne kullanıyorum aranızda kullanan varmı sormak istedim doktorum 35.haftada ilacı bırakıcaz iğne doğuma kadar devam dedi sizin nasıl ilerledi bu süreç
Mineee66 2609nrgl bende ikizlere hamileydim yeni doğum yaptım hamilelik boyunca oksapar ve coraspirin kullandım coraspirini genellikle 34. Haftadan sonra bıraktırıyor doktorlar. İğneyide doğum yaptıktan sonra 1 hafta kullandım bıraktım
2609nrgl naz_mc ben iğne de önce bırakılıyor sanıyordum herkeste aynı demekki doğuma kadar teşekkür ederim
2609nrgl Mineee66 anladım canım çok teşekkür ederim sağlıkla büyüt inşallah bebeklerini 🥰 ben iğne de önce bırakılıyor sanıyordum
2609nrgl Zehraargan benim doktorum doğuma kadar dedi bi kaç arkadaşa da öyle demişler sizinkinin sebebi varmı
Zehraargan 2609nrgl Oksaparın bebeğin gelişimine dahi etkisi varmış sanırım bu hafta benim bebeğime biraz küçük dedi doktorum oksapara mutlaka devam et dedi 37ye kadar
Kbst 2609nrgl ben kan sulandırıcı ecoprin kullanıyordum acil sezeryana alındım 38. Haftada çok kan kaybetmişim 🥹 mutlaka sorun doktorunuza doğum öncesi bırakılması gerekiyordur
minimix Kızlar kan sulandırıcıyı doktorunuz hangi değere göre verdi. Başka bi şehirde acile gidince pıhtılaşma değerlerim normalin dışında çıktı bana da günde 1 corasprin kullanabilirsin dedi ama başka bi değere baktırmam gerekiyor mu
Sevimli-tosbikk minimix biz şuan 10+4olduk 3.aydan sonra bırakıcax dedi tıbbı genetik tahlili yaptırdık Herşey normal çıktı kanda pıhtılaşma falan yok dedi doktor 2 3 hafta sonra bırakıcam inşallah
2609nrgl Zehraargan doğrudur orasını hiç bilmiyorum bizde pıhtılaşma yok öncek düşüklerimden dolayı kullanıyorum
elif-asil 2609nrgl o şekilde oluyo tabi pıhtılaşmann test sonclarına göre de degişiyo kesmeyen hatta iğneyi doğumdan sonra kullanan da oluyorum bir süre
2609nrgl elif-asil test sonuçlarımız temizdi pıhtılaşma yok ama öncesinde tekrarlayan düşüklerim vardı o yüzden kullanıyorum