balbadem1 Kızlar selam bu ay Klomen kullandık bugün kontrol vardı ve sağda 2 tane büyümüş hatta biri çatlamak üzere dedi doktor o yüzden çatlatma iğnesi yapmayalım dedi daha bi heyecanlıyım bu sefer inşallah olur iğne yapmaması iyi ni kötü mü bilemedim ama
Fener1608 balbadem1 Canım ben de klomenle hamile kaldım çatlatma iğnesi hiç vurulmadım güzel bir şekilde büyüyünce gerek kalmıyor iğneye
myangelson balbadem1 ayy ne kadar güzel canım rabbim güzel haberler almayı nasip etsin 🤲🏻💜 kendisi çatlayacak gibiyse vurmuyorlar iğne bende de kendi çatlasın diye beklemişti catlamayinca iğne vurmuştu
Sedoliko balbadem1 canım hayırlı haberler alırsın inşallah. Seninle aynı gidiyoruz onu farkettim :) benimde bu ay 2 tane ama solda gelişti. Güzel haberlerle dolu bir ay olsun inşallah 🙏🏼🥰
balbadem1 myangelson direkt ilişki günleri söyledi kuzum ya birde test günü söyledi onun dışında ara kontrole çağırmadı
myangelson balbadem1 tamam birşey olmaz iğne yapıldığı zaman da öyle oluyor test gününu 14 gün sonraya mi verdi
balbadem1 tatlibebegim_ valla iki aydır takipteyiz kuzum bu geçen ay kendi gelişen yumurtama yaptı iğne bu ay klomenle gelişti ama çatlamak üzere dedi birisi için o yüzden yapmayalım dedi gerçi ultrasonda bende gördüm biri böyle sanki çıkıntılı olmuş 😁
tatlibebegim_ balbadem1 hadi inşallah doktor çatlamak üzere dediyse çatlatlar çünkü bazılarında çatlamayıp kiste çeviriyor ya benimde öyle olmuş mesela doktor küçük kist oluşmuş ama bebeğe zarar vermez dedi😅
balbadem1 myangelson ay eve gitmedim ya daha incelemedim 19 çok geç değil mi yaaa adet gecikmesini bekletmiş herhalde 😁
balbadem1 tatlibebegim_ of içimde garip mutluluk hep böyle oluyor hayırlısı zaten bu sefer olmazsa devlet hastanesine gidicem orda devam edicem sanırım birkaç kez daha denerim Klomen falan ayyy inşallah gerek kalmaz da
tatlibebegim_ balbadem1 hiç kötü düşünme hep olumlu düşün canım zaten nasipte varsa her türlü olcaktır
balbadem1 tatlibebegim_ evet haklısın da bazen engelleyemiyoruz işte bilirsin ne önerirsin taze annemiz bana suan 😄😄
tatlibebegim_ balbadem1 kuru incir ye sabahları aç karnına valla bana fayda etti baya kefir iç kuruyemiş ye🤗
balbadem1 tatlibebegim_ gelirken kuruyemiş aldım zaten suanda havuç yiyorum çatlatma için 😄😄 incirim de kuru değil yaş var işe yarar inşallah