Evremoz Haftada çıkan bağırsak parlaklığı 16+2 de de çıktı. İki farklı hastane ikisi de var diyor. Geçer demiyorlar. Kesin bir problem var diyemiyorlar yok da diyemiyorlar. 2li 4lü gibi testler taş devrinde kaldı ama Türkiye de yapılmaya devam ediliyor. Amerika da hastaya sormadan fetal DNA yapılırken burada hastaya soruluyor ,diyor doktorum. Malum bunlar oldukça fiyatlı ve özel firmalar yapıyor. İçiniz rahat etsin soru işareti kafanızda kalmasın isterseniz yaptırın diyorlar. Bağırsak dışında bir sorun görmediler. 9 ayı kendime zehir edeceğime yaptırdım. İnşallah ileride bu postun altına ,sonunda parlaklık geçti hiçbir sorun yok ,yazarım 🥺
oyuncakperii Benim 27. Haftada çıkmıştı fetal DNA yaptırdığım halde bile içimi kemirmişti bu olay. Sonra 31. Haftada tekrar perinatolojiye gittim hiç bir şey yoktu. Sizin de inşallah öyle olur.
Evremoz oyuncakperii ay inşallah, burada herkes bir sonraki gidişimde kayboldu fln yazmıştı ben de kendimi ona alıştırdım yine çıkınca moralim çok bozuldu.
oyuncakperii Evremoz coook güzel haberler alalım çok 🙏 sakin olun iyi düşünün iyi olsun. Fetal DNA da bence yapılmalı zaten dediğiniz gibi
Evremoz Ankara da ülke içinde yapılan test güncel fiyatı 9.500 ,yurt dışına giden ise 11.000 tl , arastiranlar için.