İlk aşısı,topuk kanı ve işitme testi hastaneden taburcu olmadan yapıldı.5 gün sonra saglık ocagı topuk kanı aldı yeniden genetik hastalık taraması ıcın ama 5 noktaya birden sürdüler kagıtta cok agladı😔Hastanede anlamıyordu bile.1.ay olunca gorme testi,kalça ultrasonu ve hepatit B asısı olacakmıs yeniden.Hastanede mutlaka bebek pasaportu verirler onda hersey yazıyor.Hatta bizi d vitaminine bile baslattılar🙂Bir de saglık ocaklarındaki ebeler zaten sürekli arıyor sagolsunlar boy kilo ölcüyorlar ama hastanede yapılanla asla tutmuyor🫤Ben hep hastaneyı baz alıyorum şahsen.