MrvAks Arkadaşlar merhaba, 7 hafta 5 günlük hamileyim. Esenyurt esencan hastanesinde tedaviyle hamile kaldım. Bu hastanede doğum yapan arkadaşlar var mı memnun kalanlar yada memnun olmayanlar yazarsa sevinirim.
Minikayak24 MrvAks 5 yıl önce yptım çok memnun kalmıştım bu sene biraz muayne ücreti yüksek diye gitmiyorum ama yemgem 1 hafta önce yaptı doğum orda memnun kaldı bende epilepsim var bebeğim şuanlık makt duruyor dönerse normal için orda yaprım diyodum ama buara bi korku var üstümde sezeryan olmayı düşünüyprum ben yine essnyurtta yeni hauat tıp merkezi varoraya gidiyorum orda sezeryan düşünüyorum
MrvAks Melihali benim doktorum Elif Uçar çok memnunum. Ama internette hastaneyle ilgili kötü yorumlar gördüm kafam karışık biraz.
Zynepary Arkadaşım esencanda sezeryan doğum yaptı 7 yıl önce. Hala kadın doğumla ilgili birşey olunca oraya gider. ☺️
Kevser_ustnn MrvAks merhaba benim takibinde olduğum doktor dışardan ama bu hastaneyle anlaşmalı bende bu hastanede doğumu yapmak istediğimi söyleyip doktorumdan fiyat aldım bana 24 bin lira dedi benim zorunlu sezeryan olacak ama doktor isteğe bağlı veya zorunlu fark etmez tek fiyat bu demişti şimdi siz böyle yazınca sanırım karar değiştirecem siz bu hastanede mi takiplisiniz gittiginiz doktor iyi midir ve bu fiyatı en son ne zaman verdiler size teşekkür ederim şimdiden 🌹
Minikayak24 Kevser_ustnn doktor dışardan olduğu için olabilir canım benim yengemde yaptı doğum 11 bin dedi normal doğum için bence doktorla alakalı bişey bu doğum yapalı 1 hafta oldu birde sizin sgk varmı onunlada fark oluyor
MrvAks Kevser_ustnn benim doktorum bu hastanede elif uçar muayene ediyor çok memnunum. 1 hafta önce sordum fiyatları güncel fiyat bu.
Kevser_ustnn Minikayak24 muayene ücreti sanırım 580 miş bu bile İstanbul civarı özel hastane muayne ucretlerine göre normal geldi bana
Minikayak24 Kevser_ustnn hım bence birdahaki muayne de başka doktor git başka bi görüş al bence doktorun dışardan olduğu içinde olabilir
Minikayak24 Kevser_ustnn hastane için iyi evet ben tıp merkezine gidiyorum şuan 375 tl eğer sezeryan 12 bin se bende orda yaparım büyük ihtimalle ama ben 24 bin olduğunu sanmıyorum çok fazla normal doğum bukadar ucuzken onun okadar yüksek olmaaı saçma aynı yer için
MrvAks Kevser_ustnn doktorum iyi ama hastaneyle ilgili olumlu şeyler duymuyorum. Fazlaca olumsuz şeyler duydum ekipman yetersizliği doğum esnasında sıkıntı yaşayanlar vs. Bu yüzden hastanemi değiştirebilirim.
Minikayak24 Kevser_ustnn ben oğlumda süreyya hanıma gittim yengem elif uçar diye bi doktor olması lazım onda doğum yaptı memnun ama ben gitmedim henüz bilemiyorum canım