GozdeGunduzz ben de orada doğum yaptım.
Gece uykudan uyandıran sancılarım oldu ve hafif hafif suyumda sızıntı oluyordu bu arada ilk doğumum korktum ve sabahında direkt acilinden giriş yaptım görevli Necati hoca idi 2 cm açılık ile yatışımı yaptılar.
Önce normal odaya alındım refakatçim de geldi sonra ben riskli gebede takipli olduğum için oraya aldılar fakat orada refakatçi kabul etmiyorlar.tam 24 saat sancı çektim ilaç vs verilmedi düzenli sabah akşam kan ve idrar alınıyor.sürekli nst bağlı oluyor ve bir iki saate alttan muayene yapılıyor.
Ertesi gece sancım dört dk bir gelmeye başladı fakat açıklığım en fazla 6 cm oldu direkt 6 cm ile doğumumu başlattılar tek zor kısım o ve dikiş atılma anım oldu.Ebeler ve hemşireler gerçekten çok ilgili idiler.Doğum bitikten sonra sadece bir ağrı kesici serum verildi bebeğimi emzirdim ve bir saat içinde servise indirdiler.
Refakatçim de geldi yanıma.normalde bir gece yatırılıyor ben tansiyondan dolayı 4 gece yattım.Ben çok memnun kaldım şuan bebeğim 47 günlük inşaallah hepiniz sağ Salim kavuşursunuz bebeğinize😌💗