Linamom41 ya şimdi şey diye düşünüyorum acaba kalp yerini mi tutturamadi yada çocuk içerde çok geride ondan mı sanki işini bilmiyormus gibi 🤭
Ikizlerim için en son gittigimde de doktor çok korkuttu beni birinin çok iyi geldi sesi yakından geldi yani, ikincisine tuttu gelmedi şaşırdı ama bebek arkadaydi belliydi, ağzını açtı doktor bsy diyecek gibi aha dedim Allah’ım nolurr olumsuz bsy demesin geri sustu bı daha tuttu bı daha tuttu en sonda uzaktan sesi geldi ama kalp atışları düzenli idi çok şükür
Belki manevra dandır bilmiyorum ama Allah’ım bir dahakine duymak nasip etsin hayırla sağlıkla kavuştursun 🤲🏻🤲🏻