Belinda-2024 aynen canım ilk 5+2 de alt ultrasonla gördü keseyi bebek yolk yoktu sonra 6+4 başka doktora gittim karından baktı kese 21mm büyümüş yine bebek yolk yoktu boş dedi 2 hafta bekledim özele gittim 8+4 te gördük bebeği kalbide duyduk çok şükür doktor geç döllenme olmuş dedi ondan gözükmemiş dedi ama bana diğer doktorlar geç döllenmeden bahsetmedi . Sonra 12 . Haftada haftasına uyumlu oldu . Ben de çok stres yapıyordum ilk gebeliğim 3buçuk senedir bekliyorduk pcos vardı . Çok şükür 14 haftadayız hayırlısıyla . Sen de çok yıpratma kendini de bebeği de iyi düşün iyi olsun bekle biraz gözükür Allah’ın izniyle değerin güzel artıyorsa zaten boş olmaz bence