HilalEA Benim de doktorum direkt kanda çıktığı gibi iğne başlatmıştı. Daha önce benim de Bi kaybım oldu 10 haftalikken kalbi durdu ama şimdi çok şükür devam ediyor 15 haftalik olduk bile :) İnşallah sizde sağlıklı kucağınıza alırsınız. İğneleri aksatmayin, hayırlısı olsun 😊 Ve değeriniz gayet iyi artmış bence, değer çok düşükken öğrenince insan çok korkuyor anlıyorum sizi ama rahat olun😊