Nurca1 Merhaba kızlar 3. Gün embriyosu 2 tane transfer oldum. Bugün 7. Günüm hiç bir belirti yok ne kasık ağrısı ne başka bir şey bu şekilde olup hamile kalan varmı aranızda ?
Kediannesi1 Nurca1 hiç bir belirti olmuyor 10-12 günlerde adet olcam zannedebilirsiniz sadece o kadar hayırlısı olsun sizinledirler inşallah
Nurca1 Kediannesi1 benim ilk iki transferimde deli gibi kasık ağrılarım olmuştu suan böyle olması çok tuhaf geldi. Sizin nasıldı varmıydı belirti
Birbahargunu Benim 5. Günde göğüs kenarlarim batmaya başlamıştı bir de belimin sol tarafına iğne batar gibi ağrı olmustu ama 5. Gün embriyosuydu kasık ağrısı hiç olmadi baştan beri 27. Haftamdayim